Fredag den 10 februari 15:19
Inloggade medlemmar: 0
Other visitors: 25
Todays Swedish nameday: Iris

Annonser: 

Tråden innehåller 4 svar
Heminredning > Hem & Hushåll
Svara Fredag 1 Maj 14:52 2009
Ej inloggad Malins hörna
Ångrar ni något såhär i efterhand?

Är det något som ni ångrar som blev fel eller som bara blev något man inte tänkte på efter ni gjort om rummet/inredningen/hemmet?

Jag själv ångrar att jag valde plastmatta i badrummet det känns så 80-tal nu när det är på plats, irriterar mig på det varje gång jag går in där. Vill ha helkaklat istället.

Svara Lördag 19 December 11:30 2009 Ej inloggad Harmoniskt Liv
Skulle kunna vara när vi gjorde om i badrummet och kaklade in ett badkar framför fönstret Rynkar på näsan. Men problem är till för att lösas.....
1
Svara Måndag 1 Februari 14:25 2010 Ej inloggad Home No.1

Ibland gör man sina misstag, vi hade alldeles för bråttom när vi renoverade vår övervåning vi ville bara få klart allt snabbt när vi var nyinflyttade. Nu ångrar jag stora delar av övervåningen tyvärr.... Det är bättre att bo in sig ordentligt och låta hemmet "sätta" sig, skynda långsamt och låta det bli en stig.  När man sedan renoverar ska man tänka klassiskt när det gäller färg, form och material i de dyra områdena som kök och badrum. De kanske man bara har råd att renovera en gång.

2
Svara Torsdag 25 Augusti 09:14 2011 CaféMaze Sverige Dorota

Jag följer Louises uppmaning om att skaka liv i gamla trådar.
Jag kan tyvärr inte bidra med något eget till tråden iom. att jag bor i hyresrätt men ni andra kanske har några missar att dela med er av .

4
Svara Torsdag 25 Augusti 09:20 2011 CaféMaze Sverige Ord blind

bor i hyresrätt men tar till mig av tipsen. :-)

5

Recommend this page on Facebook   Share this page on del.icio.us   Share this page on Digg   Share this page on Myspace   Share this page on Pusha   Share this page on StumbleUpon

Your reply to this:

Annons