Torsdag den 9 september 10:32
Inloggade medlemmar: 0
Other visitors: 8
Todays Swedish nameday: Anita och Annette

Annonser: 

Tråden innehåller 4 svar
Sajten - Hem & Harmoni > Synpunkter
Svara Tisdag 24 Mars 00:44 2009
Ej inloggad Patrik
Ännu mer nyheter i forumet är på plats

Nu finns en hel del nya saker implementerade för förumet.

• Rapportera inlägg
  • Regler och policies
  • Svarsfunktion med citering
  • Lägga till sina favoriter
  • Trådstatistik, detaljerad statistik för varje enskild tråd

Mer kommer inom kort, lägger snart upp funktionen att redigera inlägg och titta på inläggshistorik samt raderingsfunktion för inlägg man inte vill ha kvar.

UPPDATERING -> Nu är det klart
Nu finns funktionen för att radera och redigera sina egna inlägg, men också en ganska häftig funktion för att se historiken på alla inläggsändringar.

Svara Tisdag 24 Mars 00:46 2009 Ej inloggad Patrik
Bumpar mitt eget inlägg för jag har uppdaterat trådstarten (använde den nya redigeringsfunktionen).
1
Svara Tisdag 24 Mars 09:59 2009 Ej inloggad Nicke
Vem ska kunna se historiken?
2
Svara Tisdag 24 Mars 14:41 2009 Ej inloggad Patrik
Nicke wrote 2009-03-24 09:59 the following:
Vem ska kunna se historiken?

Alla, det är bara att klicka på i symbolen och klicka på "mer" under antal visningar (står just nu på engelska där (Views och länken heter "more").

Glöm vad jag sa tidigare ovan, förstår att du menade historiken över ändringar i inlägget, den ska inloggade medlemmar kunna se och du kan bara se det på inlägg som har ändrats som detta nu. Under ( i ) symbolen hittar du nu "Modification history" på detta inlägg, så då kan du se vad jag publicerade från början innan jag nu ändrade mitt svar till dig.

3
Svara Onsdag 25 Mars 21:08 2009 Ej inloggad Nicke

Okey. Riktigt bra! :)
Varför jag frågade var för att jag testade kolla ändringar på trådstarten men fick ett meddelande på engelska om att jag var inte var behörig. Nu funkar det fint.

4

Vill du svara? Du måste logga in först!

Logga in här

Annons